1
Close
Top Image

Varför Kundsupport från Kippr?

Kundsupporten tar ansvar för att företagets datorer och surfplattor hela tiden fungerar och är uppdaterade. 
Play
Klientsupport Standard

Klientsupport Standard

Sek 249 pr månad exkl. moms
  • Tjänsten ”Fjärrstyrning av PC” ger supportcentret möjlighet att utföra felsökningar och korrigerande åtgärder på din PC.
  • Tjänsten ”Antivirus” skyddar din dator mot virus, maskar och spionprogram. Tjänsten ser till att kunden alltid har ett antivirusprogram installerat och uppdaterat.
  • Tjänsten ”Webbskydd” skyddar din PC från skadligt innehåll på webbsidor. Genom kategorisering kan tjänsten spärra definierade webbsidor och förhindra att datorn utsätts för virusattacker.
  • Tjänsten ”Automatisk programuppdatering” utför uppdateringar av Microsoft Windows, Java, Adobe Reader, Adobe Flash och de mest använda webbläsarna.
  • Tjänsten ”Rapportering” tar fram en statusrapport för PC:n. Rapporten skickas till kunden månadsvis i PDF-format.
  • Tjänsten ”Klientsupport” omfattar support, diagnos, kartläggning och hjälp med fel i standardprogramvara.
  • Tjänsten ”Respons” avser felmeddelanden som skickas till supportcentret där svarstiden är 2 timmar.
läs mer stänga
Klientsupport Premium

Kundsupport Premium

Från 349 sek pr månad exkl. moms
  • Tjänsten ”Fjärrstyrning av PC” ger supportcentret möjlighet att utföra felsökningar och korrigerande åtgärder på din PC.
  • Tjänsten ”Antivirus” skyddar din dator mot virus, maskar och spionprogram. Tjänsten ser till att kunden alltid har ett antivirusprogram installerat och uppdaterat.
  • Tjänsten ”Webbskydd” skyddar din PC från skadligt innehåll på webbsidor. Genom kategorisering kan tjänsten spärra definierade webbsidor och förhindra att datorn utsätts för virusattacker.
  • Tjänsten ”Automatisk programuppdatering” utför uppdateringar av Microsoft Windows, Java, Adobe Reader, Adobe Flash och de mest använda webbläsarna.
  • Tjänsten ”Rapportering” tar fram en statusrapport för PC:n. Rapporten skickas till kunden månadsvis i PDF-format.
  • Tjänsten ”Klientsupport” omfattar support, diagnos, kartläggning och hjälp med fel i standardprogramvara.
  • Tjänsten ”Respons” avser felmeddelanden som skickas till supportcentret där svarstiden är 2 timmar.
  • Tjänsten ”PC Status” ger aktuell information om systemet på din PC. Tjänsten gör det möjligt för supportcentret att upptäcka oönskade händelser innan problem uppstår så att korrigerande åtgärder kan vidtas tidigt.
  • Tjänsten ”Säkerhetskopiering” hanterar lagringen av definierade dataområden på PC:n i fråga. Data krypteras när de lagras på en extern molnbaserad lagringsdisk. Återställande av data från en extern lagringsdisk till PC:n kan utföras av kunden själv eller med hjälp av supportcentret. Lagringsutrymmet är oändligt.
läs mer stänga
Support Image

Kippr Kundsupport

Föreställ dig att dina företagsanställda har en arbetsdag där IT fungerar optimalt och att användarupplevelsen är bra.

Tänk dig att ha en kontaktpunkt för alla IT-tjänster när du vill ha ändringar eller behöver vägledning.

Tänk dig att du har en IT-leverantör som gör att du kan koncentrera dig på ditt företag.
läs mer

Supportpaket

Våra konsulter står för de nödvändiga förberedelserna och en effektiv installation av PC-datorer och surfplattor så att tjänsten kan användas. Med kundsupport får du ett avtal som gör att du istället kan lägga din tid på ditt företag.
  Standard
SEK 249/mån
Premium
SEK 349/mån
Fjärrstyrning av PC X X
Antivirus X X
Webbskydd X X
Automatisk programuppdatering X X
Rapportering X X
Klientsupport X X
Respons X X
PC Status   X
Säkerhetskopiering   X

Letar du efter en IT-leverantör för din verksamhet med ett personligt engagemang, förstklassig service och nöjda kunder?

Våra konsulter har lång erfarenhet inom IT-branschen och hjälper dig skräddarsy lösningar för din verksamhet.

 

Kontakta oss för ett informellt samtal.